leven in een notedop

wat deed je toen , wat doe je nu
Plaats reactie
wout stellaard
Berichten: 47
Lid geworden op: 21-02-2013 20:19

leven in een notedop

Bericht door wout stellaard » 23-02-2013 21:04

Ik was rups en wielmonteur en later toen Peter Heens afzwaaide ben ik ook nog even motorfietsmonteur geweest.
Ik heb bij het BOG gewerkt en toen Sgt Ben Brassem naar libanon ging heb ik het COG ook nog gedraaid (later heeft Jan van de Berg dat gedaan)
Uit dienst ben ik door gegaan in de techniek (BMW en M.A.N. diesel),
nog een jaar tapijt gemaakt bij Heuga en toen langzaam aan in de textiel belandt. Na 10 jaar textiel en veel (HBO) bijscholingen overgestapt naar de commerciele vakken. Als eerste was ik vertegenwoordiger in verzekeringen om later over te stappen naar een burger functie bij defensie...Ik werd inkoper/verwerver op de Bernhardkazerne in Amersfoort. Daar moest ik inkopen voor het ISK in Harskamp, voor het CSK op Vlieland, een kleine eenheid in Groningen en uiteraard voor het OCMAN ( opleidingscentrum manouvre ).
Helaas ben ik toen gesneuveld voor het geld (had ik niet moeten doen) en ben weggekocht door een headhunter van Corus (voormalig Hoogovens.)
Al na 2 jaar kwamen zij hun woord niet meer na en heb zelf ontslag genomen.
Nu stond ik op straat en het bloed kruipt waar het niet gaan kan....ik ging weer terug naar de motorvooertuigen maar nu als verkoper.
Via Jonker Hoevelaken bij de Terberg groep beland en tot eind 2005 Opeltjes verkocht.
Door een grote reorganisatie werd ik weer afgedankt (je komt er als laatste bij) en was het goed zat.
In dec 2005 voor mezelf begonnen met een Wellness Centre (sportschool, kapsalon, zonnecentrum en later schoonheidssalon en pedicure en fysiotherapeutenpraktijk).
Door de crisis is dit helaas minder gaan lopen en heb ik de deuren in nov 2012 gesloten (na 7 jaar).
EN NU...zoekende naar meer ( en voorlopig meedraaien in de evenementen en Solexverhuur)..........wordt vervolgt
Mijn tijd in het TS peleton van 1979 tot 1983 was top. Mijn maten zou ik graag weer eens zien.
Tegenwoordig bezig met het vervoeren van mensen met een beperking (Regiotaxi)

Plaats reactie